Często zadawane pytania |
1. Czy w Państwa sklepie trzeba się rejestrować ( zakładać konto) ? Nie. W naszym serwisie nie trzeba się rejestrować - wystarczy wrzucić produkty do koszyka i przejść do kasy. 2. Jakie są dostępne formy przesyłki? Nasza firma oferuje wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL na terenie Polski lub odbiór osobisty w siedzibie firmy.
Towary z dostępnością "na zamówienie" wykonywane są w terminie 4-6 tygodni od potwierdzenia wpłaty 30% wartości zamówienia. Dlaczego tak długo? Każdy produkt wykonywany jest ręcznie, jest to niepowtarzalne dzieło któremu należy poświęcić czas. 4. Jakie formy płatności obsługuje Państwa sklep ? Nasz sklep obsługuje następujące formy płatności:
6. Gwarancja i konserwacja Ogóne warunki gwarancji i konserwacji.
Klamki Line Cali wszystkie powłoki - 2 lata ( produkty sprzedawane od 1 lipca 2020)
Klamki Line Cali w powłokach lakierowanych - 1 rok ( produkty sprzedawane do 30 czerwca 2020)
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń wynikających ze zużycia towaru, bądź montażu niezgodnego z zaleceniami producenta lub niezgodnego z zasadami sztuki budowlanej.
Wyroby mosiężne, lakierowane: w celu zachowania czystej powierzchni zaleca się używać do czyszczenia tylko ciepłej wody.
Niedopuszczalne jest stosowanie jakichkolwiek materiałów ściernych, alkoholu bądź innych rozpuszczalników.
Klamki mosiężne w kolorze postarzanego mosiądzu (wykończenie AN) w wyniku użytkowania mogą ulegać wybłyszczeniu, co nie podlega gwarancji.
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego lub Użytkownika wad jest on zobowiązany przedstawić reklamację w formie pisemnej i przesłać niezwłocznie do sprzedawcy.
W przypadku uznania reklamacji sprzedawca lub importer wymieni towar na wolny od wad, w możliwie najkrótszym terminie, pod warunkiem zwrotu wadliwego wyrobu.
|